Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/10
Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як педагогічна умова формування творчої активності вихованців позашкільних навчальних закладів
Назва оригінал
Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як педагогічна умова формування творчої активності вихованців позашкільних навчальних закладів
Назва англійською
Subject-to-subject personality focused interaction as the pedagogical condition of forming creative activity the pupils of extrascoolastic educational establishments
Рік публікації
Автори / укладач(і)
Опис (реферат)

Статтю присвячено питанню суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між вихованцями та педагогічними працівниками позашкільних навчальних закладів як педагогічній умові їхнього творчого розвитку. Розкрито психолого-педагогічні особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах позашкільного навчально-виховного процесу, теоретичні аспекти формування творчої активності вихованців у зазначеному процесі.

УДК
374. 1 (048)
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/10 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тип матеріалу
Переглядів картки
538
Завантажень/Переглядів матеріалів
481
Файли
...
File name: Gavrylyuk-V.YU-Subyekt-subyekt-vzayemod.pdf
File size: 0.26Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf