https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/102
Комплекс мистецтв у формуванні уявлень про світ у молодших школярів
У статті обгрунтовано теоретичні підходи до формування уявлень про світ учнів початкових класів у використанні комплексу мистецтв на уроках образотворчого мистецтва та в позаурочний час. Ефективним засобом формування уявлень про світ у дітей в школі є мистецтво, що стимулює учнів розмірковувати на мистецькі теми і сприяє їхньому творчому розвитку. Представлено приклади спеціально розроблених завдань, ігрових ситуацій, за допомогою яких учителі можуть впливати на світоглядну сферу учнів - розширювати та поглиблювати їхні уявлення про світ.
В статье обоснованы теоретические подходы к формированию представлений о мире учеников начальной школы при использовании комплекса искусств на уроках изобразительного искусства и во внеурочное время. Эффективным способом формирования представлений о мире у детей является искусство, оно стимулирует учеников размышлять на темы искусства и способствует творческому развитию. Представлены примеры специально разработанных заданий, с помощью которых учителя могут влиять на мировоззренческую сферу учеников, расширяя и углубляя их представления о мире.
Theoretical approaches to formation of primary schoolchildren’s conception of the world by using the system of the arts at art lessons of and extra-curriculum activities have been proved in the article. Art is an efficient resource of formation of children’s conception of the world and it encourages them to think about the art as well as it promotes the creative development. The examples of special tasks that help teachers to influence on schoolchildren’s world outlook extending their conception of the world have been presented.