https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/104
Structure of self-education of music teachers in Postgraduate education
The article outlines the problem of continuing education of teachers in the current system of postgraduate education. It reveals the structure of self-education of teachers; an implementation algorithm of self-education activities of teachers is outlined, and the category of "problem" is analyzed as a scientific problem. The levels of self-education of teachers in postgraduate education are defined. The criteria for self-education skills of a modern teacher are analyzed. The process of mastering the structure and content for self-education. В статті окреслено проблеми безперервної освіти вчителів у сучасній системі післядипломної освіти. Розкрито структуру самоосвітньої діяльності вчителів, розглянуто алгоритм здійснення самоосвітньої діяльності педагогів, проаналізовано категорію "задача". Визначено етапи самоосвітньої діяльності вчителів в системі післядипломної освіти. Проаналізовано критерії самоосвітніх умінь сучасного вчителя. Розглянуто процес засвоєння структури та змісту самоосвітньої діяльності

File size: 0.35Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf