https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/106
Концепт передового педагогічного досвіду як соціально-педагогічної категорії
У статті представлено авторське визначення поняття "передовий педагогічний досвід", розкрито його сутність, види, рівні, висвітлено етапи його становлення й розвитку як соціально-педагогічної категорії.
Автор трактує передовий педагогічний досвід як результат професійної діяльності вчителя, що здійснюється на рефлексивній основі, цілісну дидактично-методичну систему, яка ґрунтується на засадах упровадження досягнень психолого-педагогічної науки, гнучкому комплексному застосуванні традиційних та інноваційних форм, методів, технологій, засобів організації навчально-виховного процесу, спрямованого на забезпечення оптимальних, ефективних, якісних результатів в особистісному, навчальному та пізнавальному розвитку учнів, досягнення стійких, позитивних результатів у нестандартному розв'язанні актуальних проблем педагогічної практики.