Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/133
Сучасні підходи до врахування типів (інноваційний, традиційний) та рівня організаційного розвитку у формуванні організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів
Назва оригінал
Сучасні підходи до врахування типів (інноваційний, традиційний) та рівня організаційного розвитку у формуванні організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів
Рік публікації
Автори / укладач(і)
Опис (реферат)
У статті на основі емпіричного дослідження виявлено взаємозв’язок між чинниками мезорівня (тип навчального закладу, рівень організаційного розвитку навчального закладу) та рівнем розвитку організаційної культури. Проаналізовано зв’язки між типом загальноосвітніх навчальних закладів (інноваційний, традиційний), рівнем організаційного розвитку та рівнем розвитку компонентів («робота», «комунікації», «управління», «мотивація і мораль»), типів («влада», «завдання», «особистість», «ролі»), «реальних» і «бажаних» типів організаційної культури («кланова», «адхократична», «ринкова», «ієрархічна»).
УДК
159. 9.019.3:130.2
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/133 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тематика
Тип матеріалу
Переглядів картки
196
Завантажень/Переглядів матеріалів
146
Файли

File name: Stattya-SHevchenko.pdf
File size: 0.58Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf
File size: 0.58Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf