Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/139
Послідовність організації та категоріальний апарат учнівського наукового дослідження (на прикладі досліджень у філології та мистецтвознавстві)
Назва оригінал
Послідовність організації та категоріальний апарат учнівського наукового дослідження (на прикладі досліджень у філології та мистецтвознавстві)
Назва англійською
Sequence of Organization and Categories of the Student's scientific research (as the example, studies in Philology and Arts)
Рік публікації
Автори / укладач(і)
Бібліографічний опис
Мірошник С.І. Послідовність організації та категоріальний апарат учнівського наукового дослідження (на прикладі досліджень у філології та мистецтвознавстві) / С. І. Мірошник // Народна освіта. – 2015. – Випуск №1 (25). – Режим доступу : www.narodnaosvita.kiev.ua/.
Опис (реферат)
У статті розкрито послідовність здійснення учнівського наукового дослідження, сутність основних категорій наукової роботи, проілюстровано їх прикладами із науково-дослідницьких робіт відділень "Літературознавство, фольклористика та мистецтвознавство", "Мовознавство". Автор вважає, що правильна логіка організації наукового дослідження, усвідомлення та визначення основних категорій науково-дослідницької роботи забезпечують якість та результативність наукового пізнання й досліджень учнів, їх особистісний інтелектуальний розвиток та набуття досвіду практичної наукової діяльності.
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/139 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тематика
Тип матеріалу
Переглядів картки
3407
Завантажень/Переглядів матеріалів
3317
Посилання на матеріал
URL
https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2775
Перегляд