Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/203
Аналіз технології тренінгу як способу розвитку компетентності майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери
Назва оригінал
Аналіз технології тренінгу як способу розвитку компетентності майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери
Рік публікації
Автори / укладач(і)
Бібліографічний опис
Мірошник С.І. Аналіз технології тренінгу як способу розвитку компетентності майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери / С. І. Мірошник // ScienceRise : Pedagogical Education. – 2016. – № 11 (7). – С. 49–54.
Опис (реферат)

У статті актуалізовано проблему підвищення якості підготовки майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери в умовах навчання у вищому навчальному закладі, що зумовлює оновлення змісту освіти, реалізацію нових підходів до організації навчання, тобто впровадження інноваційних методів навчання, удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення тощо.
З'ясовано сутність та складові поняття "компетентність фахівця" як сукупність знань, умінь, навичок, налаштувань, цінностей, ставлень, рис, якостей – ключових, освітніх та професійних, – якими володіє особистість та які виявляє в різних сферах професійної діяльності, у життєвих ситуаціях, що забезпечує її конкурентноздатність та особистісний і професійний успіх.
Представлено трактування сутності поняття "навчальний тренінг" науковцями та дослідниками, зокрема з'ясовано, що технологія тренінгу є формою організації навчання та способом розвитку особистості. Зроблено логічний висновок, що саме методи і прийоми навчання технології тренінгу оптимально сприяють формуванню, розвитку, удосконаленню та розширенню компетентності майбутніх фахівців, оскільки таке навчання спрямоване на розв'язання реальних професійних та інших завдань в актуальному професійному контексті та безпосередньо пов'язується із ситуаціями їх майбутнього використання.
Розкрито практику застосування елементів технології тренінгу під час практичних і семінарських занять у навчанні майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери у процесі вивчення дисципліни "Соціальна робота з різними групами клієнтів".
Визначено характеристики й можливості такої організації навчання в розвитку компетентності студентів.

ISSN
ISSN 2519-4984 (Online), ISSN 2519-4976 (Print)
УДК
378.147
Копірайти
© 2016 Світлана Іванівна Мірошник
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/203 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тип матеріалу
Переглядів картки
370
Завантажень/Переглядів матеріалів
346
Файли
...
File name: 84689-178479-1-PB.pdf
File size: 0.33Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf