https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/216
Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів у новій українській школі
У Концепції Нової української школи задекларовано зміни підходів до оцінювання результатів навчання. Одним із таких підходів є формувальне оцінювання, яке вважають оцінюванням для поліпшення навчання.
Формувальне оцінювання створює можливість учителю відслідковувати процес просування учня до навчальних цілей і вчасно вносити корективи в навчальний процес. Для учня формувальне оцінювання слугує рекомендацією до дії, а не педагогічним вироком.
У статті розкрито сучасні методичні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів на різних етапах навчання.
In the concept of New Ukrainian School are declared the changes of approaches to learning assessing. One of them is formative assessment, which is the assessment ‘for learning’.
Formative assessment creates opportunities for the teacher to monitor the progress of the student to the learning aims and correct the learning process. In this way the formative assessment becomes a recommendation for the student, but not a pedagogical decision.
The methodical approaches for students' learning assessing at different learning steps are described in the article.