Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/255
Роль фінансової грамотності у формуванні соціальної активності учнів закладів загальної середньої освіти
Назва оригінал
Роль фінансової грамотності у формуванні соціальної активності учнів закладів загальної середньої освіти
Рік публікації
Автори / укладач(і)
Бібліографічний опис
Бендерець Н. Роль фінансової грамотності у формуванні соціальної активності учнів закладів загальної середньої освіти / С. Кирилюк, Н. Бендерець, О. Грабець // Молодь і ринок. - 2020. - № 6 / 185. - С. 89 - 94. - Режим доступу: DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.225746
Опис (реферат)

У статті розкриті особливості здійснення та організації профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти. Авторами обґрунтовується необхідність свідомого вибору професії ще в шкільні роки. Акцентується увага на економічній освіті як складовій профорієнтації. Описуються зміст, напрями та структура профорієнтаційної роботи. Докладно розглядаються два підходи до профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти, їх вплив на соціалізацію учнів.

URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/255 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тип матеріалу
Переглядів картки
144
Завантажень/Переглядів матеріалів
62
Посилання на матеріал
URL
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.225746
Перегляд