Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/284
До проблеми формування методологічної опори науково-педагогічного дослідження
Назва оригінал
До проблеми формування методологічної опори науково-педагогічного дослідження
Рік публікації
Автори / укладач(і)
Бібліографічний опис
Ковальова С.В. До проблеми формування методологічної опори науково-педагогічного дослідження / С. В. Ковальова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_7
Опис (реферат)
Здійснено теоретичний аналіз підходів до формування методологічної опори наукового педагогічного дослідження. Розглянуто спектр методологічних проблем, які відрізняються різним рівнем і змістом методологічних знань. Виділено рівні методології дослідження, які одночасно є рівнями методологічної підготовки дослідника та підґрунтям у становленні авторської методології наукового педагогічного пошуку.
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/284 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тематика
Тип матеріалу
Переглядів картки
159
Завантажень/Переглядів матеріалів
72
Посилання на матеріал
URL
http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_7
Перегляд