Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/301
Трансформація ролі вчителя у формуванні дослідницької компетентності учнів
Назва оригінал
Трансформація ролі вчителя у формуванні дослідницької компетентності учнів
Рік публікації
Автори / укладач(і)
Бібліографічний опис
Коптіла Ю.М. Трансформація ролі вчителя у формуванні дослідницької компетентності учнів: матер. XІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції матеріали XІI Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції (Київ, 20-21 трав. 2020 р.) Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2020. c.165-168.
Опис (реферат)
У статті визначено нову роль сучасного вчителя, як коуча, тютора, модератора освітньої траєкторії учня. Акцентовано увагу на важливості ключових компетентностей нової української школи, зокрема формуванні дослідницької компетентності. Зазначено значення набуття цифрових навичок у процесі спільної науково-дослідницької діяльності. Наведено приклад результативності учнів-дослідників у міжнародному конкурсі наукових проектів.
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/301 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тематика
Тип матеріалу
Переглядів картки
112
Завантажень/Переглядів матеріалів
86
Файли