https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/351
Психологічні інструменти розвитку конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій
У статті представлено результати дослідження психологічного забезпечення розвитку конкурентоспроможності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності. Визначено систему психологічного забезпечення конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності. Встановлено, що система психологічного забезпечення розвитку конкурентоспроможності персоналу організації включає теоретичний, діагностичний і практичний інструменти. Послідовно розкрито сутність наведених інструментів. Автором констатовано, що логіко-смислова модель конкурентоспроможності управлінського персоналу освітніх організацій форми державної власності включає: 1) блок базово-педагогічних характеристик; 2) базово-управлінський; 3) спеціально-конкурентоспроможний блок, що включає дві підгрупи характеристик; 4) блок «Психологічна культура конкуренції особистості». Встановлено, що для діагностики конкурентоспроможності управлінського персоналу освітніх організацій державної власності форми доцільно замінити відповідний діагностичний інструмент «Конкурентоздатність управлінського персоналу освітніх організацій державної власності». Підкреслено, що система психологічних методів відбору управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності використовується з розміщення встановленої готовності до виконання обов’язків на певному робочому місці/посаді та вибору з сукупності претендентів найбільш придатного кандидата на посаду. Зроблено висновок, що блок тренінгових програм «Розвиток конкурентоспроможності управлінського персоналу освітніх державних організацій форми власності» сприяє практичному розвитку конкурентоспроможності. що для діагностики конкурентоспроможності управлінського персоналу освітніх організацій форми власності доцільно додати відповідний діагностичний інструмент «Конкурентоздатність управлінського персоналу освітніх організацій форми державної власності». Підкреслено, що система психологічних методів відбору управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності використовується з розміщення встановленої готовності до виконання обов’язків на певному робочому місці/посаді та вибору з сукупності претендентів найбільш придатного кандидата на посаду. Зроблено висновок, що блок тренінгових програм «Розвиток конкурентоспроможності управлінського персоналу освітніх державних організацій форми власності» сприяє практичному розвитку конкурентоспроможності. що для діагностики конкурентоспроможності управлінського персоналу освітніх організацій форми власності доцільно додати відповідний діагностичний інструмент «Конкурентоздатність управлінського персоналу освітніх організацій форми державної власності». Підкреслено, що система психологічних методів відбору управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності використовується з розміщення встановленої готовності до виконання обов’язків на певному робочому місці/посаді та вибору з сукупності претендентів найбільш придатного кандидата на посаду. Зроблено висновок, що блок тренінгових програм «Розвиток конкурентоспроможності управлінського персоналу освітніх державних організацій форми власності» сприяє практичному розвитку конкурентоспроможності. що система психологічних методів відбору управлінського персоналу освітніх державних організацій форми власності використовує з використання інсталяції готовності до виконання обов'язків на певному робочому місці/посаді і вибору з сукупності претендентів найбільш придатного кандидата на посаду. Зроблено висновок, що блок тренінгових програм «Розвиток конкурентоспроможності управлінського персоналу освітніх державних організацій форми власності» сприяє практичному розвитку конкурентоспроможності. що система психологічних методів відбору управлінського персоналу освітніх державних організацій форми власності використовує з використання інсталяції готовності до виконання обов'язків на певному робочому місці/посаді і вибору з сукупності претендентів найбільш придатного кандидата на посаду. Зроблено висновок, що блок тренінгових програм «Розвиток конкурентоспроможності управлінського персоналу освітніх державних організацій форми власності» сприяє практичному розвитку конкурентоспроможності.