Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/352
Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник
Назва оригінал
Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник
Рік публікації
Автори / укладач(і)
Бібліографічний опис
Дишлева І.М. Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник / І.М. Дишлева // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць ; за ред. З.Бакум. – Вип. 37. – Кривий Ріг, 2013. – С. 202–205.
Опис (реферат)

У статті розкрито принципи природознавчої освіти, застосування яких забезпечує досягнення оптимального поєднання інтелектуальних і емоційних якостей особистості учнів як здоров'язберігального чинника.

УДК
37.025+159.942
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/352 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Переглядів картки
164
Завантажень/Переглядів матеріалів
85
Посилання на матеріал
URL
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=PVSSh_2013_37_46
Перегляд