Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/354
Поняття «здоров’я» у змісті здоров’язбережувальних технологій в умовах загальноосвітнього навчального закладу
Назва оригінал
Поняття «здоров’я» у змісті здоров’язбережувальних технологій в умовах загальноосвітнього навчального закладу
Рік публікації
Автори / укладач(і)
Бібліографічний опис
Дишлева І.М. Поняття «здоров’я» у змісті здоров’язбережувальних технологій в умовах загальноосвітнього навчального закладу / І.М. Дишлева // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2013. – Вип. 30. – С. 425–429.
Опис (реферат)
У статті здійснено аналіз дефініції «здоров’язбережувальні технології», виокремлено підхід до розуміння їх змісту, розкрито широке і вище (специфічне) розуміння здоров’язбережувальних технологій у змісті середньої освіти України. Обґрунтовано позицію про те, що системний підхід до розуміння сутності здоров'язбережувальних технологій охоплює моніторинг стану здоров'я учнів ЗЗСО, розроблення здоров'язбережувальної стратегії.
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/354 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тематика
Тип матеріалу
Переглядів картки
132
Завантажень/Переглядів матеріалів
0