https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/361
Формування готовності до групової навчальної діяльності майбутніх учителів початкових класів засобами технології партнерства
У дисертації подано нове висвітлення та сучасне узагальнення проблеми формування готовності до групової навчальної діяльності майбутніх учителів початкових класів завдяки технології партнерства, що є особливо актуальною в процесі створення НУШ. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні завдання та результати емпіричного дослідження цієї проблеми. У дослідженні виокремлено педагогічні умови формування досліджуваного феномена: мотивування залучення студентів до групової навчальної діяльності та співпраці, розвиток їх педагогічних та соціальних цінностей; створення емоційно-комфортного освітнього середовища суб'єктно-суб'єктної взаємодії у вищій школі, переорієнтація змісту психолого-педагогічних дисциплін підготовки майбутніх учителів початкових класів на обґрунтоване вивчення основних технологій партнерства та організації групової навчальної діяльності; використання інноваційних форм, методів, стратегій навчання для формування професійних умінь і навичок, залучення студентів до активної групової навчальної діяльності за допомогою технологій партнерства; розвиток особистісних якостей майбутніх учителів початкових класів (автономності, толерантності, рефлексивності) у процесі групової роботи та застосування технологій партнерства.