https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/448
Аналітико-експертна діяльність учителя гімназії у процесі моделювання освітньої траєкторії здобувачів освіти
Статтю присвячено розкриттю аналітико-експертної діяльності учителя гімназії як складника його контрольно-оцінювальної компетентності, здійснення якої дозволяє коректне й методично обґрунтоване моделювання індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти в умовах Нової української школи. Розкрито підходи, що діють на рівні управління закладом освіти (гімназії); підходи, застосовувані в управлінні навчальним процесом. Окреслено сучасні підходи управління виховним процесом: створення «Нової школи», яка покликана перетворити українську школу на важіль соціальної рівності та згуртованості, економічного розвитку і конкурентоспроможності України; обмін передовим педагогічним досвідом між закладами освіти різних типів і форм власності задля підвищення рівня освітянських послуг. Поняття експертизи і розуміння аналітико-експертної діяльності учителя гімназії як складника контрольнооцінювальної діяльності апелює до спеціальної роботи із забезпечення гуманістичного характеру експертизи та психолого-педагогічної підготовки до неї педагогічних працівників.

File size: 0.29Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf