Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/449
Сучасний підручник і його роль в умовах змішаного навчання
Назва оригінал
Сучасний підручник і його роль в умовах змішаного навчання
Рік публікації
Бібліографічний опис
Малихін О. Сучасний підручник і його роль в умовах змішаного навчання / О. Малихін, В. Рогова // Проблеми сучасного підручника. – 2022. – Вип. 29. – С. 117-124. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2022_29_14
Опис (реферат)

У сучасних умовах функціонування освітньої системи наявна необхідність забезпечення оптимальної інтеграції очного та дистанційного навчання. Сьогодні можна констатувати наявність змішаної, гібридної та гібридно-гнучкої форм організації освітнього процесу, превалюючою серед яких є саме змішана форма, яка передбачає послідовне чергування очного та дистанційного навчання. Причиною значного поширення змішаного навчання в сучасній педагогіці є не тільки наявні об’єктивні зовнішні чинники (воєнний стан, у якому перебуває наша країна, тривала пандемія Covid19), а й відповідність цієї форми організації освітнього процесу сучасним освітнім трендам. Тріада компетентнісного, діяльнісного й особистісно зорієнтованого підходів може бути ефективно реалізована в таких моделях змішаного навчання, як ротаційна модель, гнучка модель, модель самостійного змішування та модель збагаченого віртуального навчання. Одним із актуальних питань забезпечення максимальної ефективності змішаного навчання є модернізація підручника як одного з ключових елементів сучасного освітнього процесу. Оптимальним для забезпечення цілей навчання в зазначених умовах організації освітнього процесу є доповнення друкованого (паперового) підручника його розширеною електронною версією, що реалізує застосування широкого кола можливостей цифрових освітніх технологій. Такий варіант використання навчальної книги дає змогу оптимальної інтеграції переваг очного та дистанційного навчання: поєднання можливостей застосування в освітньому процесі класичних друкованих навчальних текстів і додаткових електронних матеріалів задля максимального сприяння підвищенню результативності освітнього процесу.

УДК
371.67:378.147
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/449 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Переглядів картки
34
Завантажень/Переглядів матеріалів
19
Посилання на матеріал
URL
http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2022_29_14
Перегляд
Файли
...
File name: psp_2022_29_14.pdf
File size: 0.23Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf