Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/450
Мінімізація освітніх втрат учнів закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану: змішане навчання
Назва оригінал
Мінімізація освітніх втрат учнів закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану: змішане навчання
Рік публікації
Бібліографічний опис
Малихін О. Мінімізація освітніх втрат учнів закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану: змішане навчання / О. Малихін, Н. Арістова, В. Рогова // Український педагогічний журнал. – 2022. – № 3. – С. 68-76. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2022_3_7
Опис (реферат)

Проблема організації та здійснення змішаного навчання не є новою для педагогічної науки загалом та в контексті реалізації освітнього процесу в закладах середньої освіти зокрема. В умовах воєнного стану актуалізується вивчення питань щодо обґрунтування доцільності застосування в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти новітніх методологічних підходів, моделей, технологій, форм організації, методів, прийомів і засобів змішаного навчання, пов’язаних із імплементацією основних положень компетентнісно орієнтованої освіти під впливом непередбачуваних глобальних впливів. Ключовим завданням організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану та в повоєнний період є мінімізація освітніх втрат учнів як центральних суб’єктів здобуття освіти. Саме змішане навчання розуміємо як форму організації освітнього процесу, яка гармонійно поєднує наявний досвід провадження освітнього процесу в класичному форматі та досягнень сучасної педагогічної науки щодо здійснення освітнього процесу в дистанційному форматі, що спрямовується на підтримання належного рівня надання освітніх послуг здобувачам освіти. Автори дослідження наголошують на необхідності визначення та нагальній потребі максимально швидкого розв’язання психолого-дидактичних задач, пов’язаних із провадженням змішаного навчання в закладах загальної середньої освіти загалом та в умовах воєнного стану зокрема (урахування об’єктивно обумовлених причин та чинників, що можуть виявлятися як деструктивні щодо здобуття якісної освіти в закладах загальної середньої освіти) з перспективою їх подальшого вивчення у повоєнний період.

УДК
37.013.75/09
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/450 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тип матеріалу
Переглядів картки
90
Завантажень/Переглядів матеріалів
17
Посилання на матеріал
URL
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2022_3_7
Перегляд
Файли
...
File name: ukrpj_2022_3_7.pdf
File size: 0.42Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf