Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/612
Управлінський аналіз у змісті контрольно-оцінювальної діяльності учителя в умовах гімназі
Назва оригінал
Управлінський аналіз у змісті контрольно-оцінювальної діяльності учителя в умовах гімназі
Рік публікації
Автори / укладач(і)
Бібліографічний опис
Рогова В. Б. Управлінський аналіз у змісті контрольно-оцінювальної діяльності учителя в умовах гімназії / В. Б. Рогова // Інноваційна педагогіка. – 2021. – Вип. 36. – С. 242–245. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_36_52
Видавець/Журнал/Газета/№
Одеса : Гельветика
Опис (реферат)

Стаття присвячена розкриттю сутнісних характеристик управлінського аналізу у змісті контрольно-аналітичної діяльності учителя в умовах гімназії. З огляду на те, що компетентнісно орієнтоване навчання учнів гімназії спрямоване на формування відповідних компетентностей (предметних), загальнонавчальних навичок (пізнавальних, організаційних і рефлексивних), корелятивних з уміннями самоконтролю й самооцінювання, моделювання освітньої траєкторії здобувачів освіти (учнів гімназії) має ґрунтуватися на результатах управлінського аналізу. Управлінський аналіз за змістом перебуває в тісному взаємозв'язку з поняттям управління, що належить до найзагальніших понять і свого конкретного обґрунтування набуває стосовно тієї чи тієї галузі або сфери виробництва, залежить від специфіки об'єкта. Управління гімназією інтерпретоване: як функціонування, що забезпечує реалізацію створеного потенціалу (моделювання освітніх траєкторій з огляду на стандарт; урахування профілю підготовки, відповідний методичний супровід); як розвиток, що передбачає подальшу динаміку потенціалу шляхом здійснення управлінського аналізу і прийняття відповідних рішень щодо трансформації, модифікації, удосконалення управління навчально-методичним процесом. Управлінський аналіз у змісті контрольно-оцінювальної й контрольно-аналітичної діяльності учителя в умовах гімназії орієнтований на полісуб'єктність у процесі управління в умовах закладу освіти (гімназії): учитель - керівник (директор гімназії) - здобувач освіти (учень гімназії). Поняття контролю слід розуміти в аспекті управління освітніми траєкторіями учнів (гімназії), управління організаційними й методичними рішеннями (керівництво), самоуправління (рефлексія навчальних досягнень учнями). Компетентнісно орієнтоване навчання в умовах гімназії дозволяє моделювати контрольно-оцінювальну й контрольно-аналітичну діяльність учителя на лінійному (на рівні стандартизації в оцінюванні), квазіінноваційного (упровадження альтернативних методик), дослідницькому рівнях (управлінський аналіз в умовах гімназії як наукова лабораторії, яка як соціальна система орієнтована на системне упровадження інновацій).

Ключові слова
Компетентнісний підхід, компетентнісно орієнтоване навчання, гімназія, управлінська діяльність, управлінський аналіз, контрольно-аналітична діяльність учителя гімназії, контрольно-оцінювальна діяльність учителя гімназії
УДК
373.55.011.3-051
DOI
https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/36.50
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/612 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тип матеріалу
Переглядів картки
100
Завантажень/Переглядів матеріалів
5
Посилання на матеріал
URL
http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_36_52
Перегляд
Файли
...
File name: innped_2021_36_52.pdf
File size: 0.15Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf