https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/642
Психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу у процесі впровадження НУШ
Стаття розглядає актуальність проблеми психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу для забезпечення успішного впровадження Нової української школи (НУШ). Реформа НУШ спрямована на розвиток компетентностей, критичного мислення та всебічного розвитку здобувачів освіти. Проте поряд з новими можливостями, що надає реформа, також постають певні психологічні виклики. Учні стикаються з новими вимогами, навантаженням та методами навчання, а вчителі – з перебудовою своєї діяльності відповідно до нових стандартів. Важливою є також інтеграція батьків у цей процес, адже їх розуміння і підтримка значно впливають на успішність дітей. Крім того, в Україні зросла потреба в психосоціальній підтримці у зв’язку з початком повномасштабного вторгнення росії, діти стикнулися з кризовими подіями, які складно передбачати та проживати. Невирішені психосоціальні проблеми можуть стати бар'єром для ефективної реалізації реформи. Тому увага до психічного здоров'я і соціальної підтримки всіх учасників освітнього процесу є ключовою.

File size: 0.43Mb
File type: image/jpeg
File ext: jpg

File size: 4.95Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf