https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/74
Информатизация самообразования педагога как гуманистическая перспектива технологий виртуальной реальности
Розкрито проблему інформатизації самоосвіти вчителя в системі післядипломної освіти. Обгрунтовано роль інформаційно-навчального середовища в організації продуктивної самоосвіти. Проаналізовано наукову основу здійснення інформатизації самоосвіти, значення інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації успішного самовдосконалення сучасного фахівця. Визначено роль інформатизації самоосвіти, здійснено огляд системи організаційних заходів, що необхідні для її забезпечення. Подано основні характеристики інформаційно-освітнього середовища: висока технологічність праці, орієнтованість на використання адекватних засобів (інформаційних, організаційно-методичних, технологічних, контрольно-оцінних) і прийомів організації професійної діяльності, адаптивність до нових вимог і стандартів освіти.

File size: 0.11Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf