https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/767
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу
У монографії висвітлюються теоретичні і методичні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу. Проаналізовано ґенезу проблеми у вітчизняній і зарубіжній освіті, визначено сутність, змістовий діапазон цієї категорії. Охарактеризовано науково-методичну систему неперервної післядипломної педагогічної освіти регіону, обґрунтовано концепцію і поліфункціональну модель підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Визначено функції підвищення кваліфікації та управління різних рівнів, ланок і структур системи неперервної освіти регіону. Науково обґрунтовано зміст, технологію і результативність підвищення кваліфікації педагогічних працівників залежно від ступеня та етапів неперервного навчання, категорій слухачів, їхніх пізнавально-професійних потреб. Для науковців, викладачів, управлінців, учителів, керівників закладів освіти.