Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/767
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу
Назва оригінал
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу
Рік публікації
Автори / укладач(і)
Бібліографічний опис
Клокар Н. І. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу : монографія / Н. І. Клокар. – Київ : Ніка-Прінт, 2010. – 527 с.
Видавець/Журнал/Газета/№
Київ : Ніка-Прінт
Опис (реферат)

У монографії висвітлюються теоретичні і методичні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу. Проаналізовано ґенезу проблеми у вітчизняній і зарубіжній освіті, визначено сутність, змістовий діапазон цієї категорії. Охарактеризовано науково-методичну систему неперервної післядипломної педагогічної освіти регіону, обґрунтовано концепцію і поліфункціональну модель підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Визначено функції підвищення кваліфікації та управління різних рівнів, ланок і структур системи неперервної освіти регіону. Науково обґрунтовано зміст, технологію і результативність підвищення кваліфікації педагогічних працівників залежно від ступеня та етапів неперервного навчання, категорій слухачів, їхніх пізнавально-професійних потреб. Для науковців, викладачів, управлінців, учителів, керівників закладів освіти.

УДК
374
Авторський знак
К 50
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/767 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тип матеріалу
Переглядів картки
93
Завантажень/Переглядів матеріалів
0