https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/786
Development of fundamental principles of educational innovations marketing and management among heads of new Ukrainian school
Інтеграція України у світовий і європейський освітній простір, ефективна реалізація освітніх реформ у цьому напрямі, поліпшення якості навчання дітей і молоді неможлива без якісного формування основних засад маркетингу і менеджменту освітніх інновацій, передусім керівників Нової української школи. Проте відсутність в Україні ефективних механізмів підготовки вищевказаних керівників щодо освітніх інновацій у маркетинговій діяльності та менеджменті Нової української школи негативно впливають на якість навчання в них і дестабілізують систему освіти держави в цілому. Тому актуальним питанням на сучасному етапі розвитку освіти України є визначення умов і можливостей розвитку підприємницьких і управлінських компетентностей керівників закладів загальної середньої освіти, у т. ч. в умовах децентралізації влади, утворення об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи актуальність і невирішеність описаної вище проблеми, її недостатнє вивчення, головною метою нашого дослідження є визначення ключових етапів і характеристика процесу формування основних засад маркетингу і менеджменту освітніх інновацій керівників Нової української школи та заходів їхньої ефективної реалізації. У результаті аналізу встановлено, що маркетинг і менеджмент освітніх інновацій керівника Нової української школи є комплексною, систематичною і цілеспрямованою діяльністю керівника закладу освіти з аналізом і задоволенням принципово новими способами попиту на освітні послуги, у контексті ухвалення ним, у межах своєї установи, нестандартних управлінських рішень у такому процесі.

File size: 0.29Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf