Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/786
Development of fundamental principles of educational innovations marketing and management among heads of new Ukrainian school
Назва оригінал
Development of fundamental principles of educational innovations marketing and management among heads of new Ukrainian school
Назва англійською
Development of fundamental principles of educational innovations marketing and management among heads of new Ukrainian school
Рік публікації
Бібліографічний опис
Klokar N. Development of fundamental principles of educational innovations marketing and management among heads of new Ukrainian school / N. Klokar, I. Perevozova, O. Dzoba, M. Kulik // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. – 2021. – № 1. – С. 453-461. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_1_49№ 36
Видавець/Журнал/Газета/№
Київ : ФІНТЕХАЛЬЯНС
Опис (реферат)

Інтеграція України у світовий і європейський освітній простір, ефективна реалізація освітніх реформ у цьому напрямі, поліпшення якості навчання дітей і молоді неможлива без якісного формування основних засад маркетингу і менеджменту освітніх інновацій, передусім керівників Нової української школи. Проте відсутність в Україні ефективних механізмів підготовки вищевказаних керівників щодо освітніх інновацій у маркетинговій діяльності та менеджменті Нової української школи негативно впливають на якість навчання в них і дестабілізують систему освіти держави в цілому. Тому актуальним питанням на сучасному етапі розвитку освіти України є визначення умов і можливостей розвитку підприємницьких і управлінських компетентностей керівників закладів загальної середньої освіти, у т. ч. в умовах децентралізації влади, утворення об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи актуальність і невирішеність описаної вище проблеми, її недостатнє вивчення, головною метою нашого дослідження є визначення ключових етапів і характеристика процесу формування основних засад маркетингу і менеджменту освітніх інновацій керівників Нової української школи та заходів їхньої ефективної реалізації. У результаті аналізу встановлено, що маркетинг і менеджмент освітніх інновацій керівника Нової української школи є комплексною, систематичною і цілеспрямованою діяльністю керівника закладу освіти з аналізом і задоволенням принципово новими способами попиту на освітні послуги, у контексті ухвалення ним, у межах своєї установи, нестандартних управлінських рішень у такому процесі.


Ключові слова
Керівник закладу освіти, маркетинг, Нова українська школа, освітня інновація
УДК
378.37.01:005
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/786 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тип матеріалу
Переглядів картки
6
Завантажень/Переглядів матеріалів
0
Посилання на матеріал
URL
nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_1_49№ 36
Перегляд
Файли
...
File name: Розробка фундамент..pdf
File size: 0.29Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf