Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/867
Андрагогічна модель підвищення кваліфікації педагогів на засадах диференційованого підходу
Назва оригінал
Андрагогічна модель підвищення кваліфікації педагогів на засадах диференційованого підходу
Рік публікації
Автори / укладач(і)
Бібліографічний опис
Клокар Н. І. Андрагогічна модель підвищення кваліфікації педагогів на засадах диференційованого підходу [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар // Народна освіта. – 2007. – Вип. 1. – Режим доступу: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/1/statti/2klokar/2klokar.htm
Видавець/Журнал/Газета/№
Біла Церква : Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів
Опис (реферат)
Представлено теоретичний аналіз проблем моделювання, обґрунтовано необхідність зміни переходу від використання традиційної моделі підвищення кваліфікації педагогів до складної багатовимірної моделі; наведено зразки концептуально нових підходів для підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
Ключові слова
Андрагогіка, модель, підвищення кваліфікації, диференційований підхід
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/867 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тематика
Тип матеріалу
Переглядів картки
5
Завантажень/Переглядів матеріалів
0
Посилання на матеріал
URL
https://www.narodnaosvita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/1/statti/2klokar/2klokar.htm
Перегляд