https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/887
Педагогічні умови формування готовності до групової навчальної діяльності майбутніх учителів початкових класів засобами технології партнерства
У статті розглянуто педагогічні умови формування готовності до групової навчальної діяльності майбутніх учителів початкових класів засобами технології партнерства. Серед них: мотивоване залучення студентів до групової навчальної діяльності та співпраці, розвиток їх педагогічних і соціальних цінностей; створення емоційно-комфортного освітнього середовища суб’єкт-суб’єктної взаємодії у вищій школі, переорієнтація змісту психолого-педагогічних дисциплін підготовки майбутніх учителів початкових класів на ґрунтов не вивчення основ технології партнерства й організацію групової навчальної діяльності; використання інноваційних форм, методів, стратегій навчання для формування професійних умінь і навичок, залучення студентів до активної групової навчальної діяльності засобами технології партнерства; розвиток особистісних якостей майбутніх учителів початкових класів (автономності, толерантності, рефлексивності) в процесі групової роботи та застосування технології партнерства. Репрезентовано авторське тлумачення цього поняття, запропоновано комплексну розвивальну програму формування досліджуваного феномена.