Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/913
Емпіричне дослідження особливостей психічного здоров’я керівників та педагогічних працівників закладів освіти в умовах війни
Назва оригінал
Емпіричне дослідження особливостей психічного здоров’я керівників та педагогічних працівників закладів освіти в умовах війни
Рік публікації
Бібліографічний опис
Карамушка Л. М. Емпіричне дослідження особливостей психічного здоров’я керівників та педагогічних працівників закладів освіти в умовах війни / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко // Київський журнал сучасної психології та психотерапії. – 2022. – № 1(3). – С. 29-42.
Видавець/Журнал/Газета/№
Київ : ТОВ «Київський інститут сучасної психології та психотерепії»
Опис (реферат)

У статті розкривається зміст психічного здоров’я керівників і педагогічних працівників закладів освіти у воєнний час, під яким розуміється їхня здатність долати повсякденні життєві навантаження у воєнний час, налагоджувати стосунки з людьми у воєнний час, ефективно здійснювати професійну діяльність, спрямовану на допомогу своїй організації та суспільству у воєнний період. На основі емпіричного дослідження виявлено низку проблем психічного здоров’я керівників та педагогічних працівників навчальних закладів в умовах війни, характерних для значної кількості опитаних. Найбільш вираженими є проблеми, пов’язані зі здатністю протидіяти стресу, потім йдуть проблеми, пов’язані зі здатністю здійснювати професійну діяльність (забезпечувати її ефективну організацію та продуктивність), і на останньому місці – проблеми, пов’язані зі здатністю встановлювати стосунки з людьми, насамперед, у процесі професійної взаємодії. При цьому встановлено, що для всіх складових психічного здоров’я переважної більшості опитаних керівників і педагогічних працівників навчальних закладів, незважаючи на всю складність воєнного періоду, притаманна позитивна життєва спрямованість (бачення життєвих перспектив, віра в життя, позитивне ставлення до своєї діяльності, важливості навчання учнів тощо). Отримані дані свідчать про необхідність розробки та впровадження спеціальних технологій, спрямованих на збереження та підтримання психічного здоров’я керівників і педагогічних працівників закладів освіти в умовах війни, які можуть бути використані на індивідуальному, груповому, організаційному та суспільному рівнях.

УДК
159.9:37.07:005.95]:613.86
URI
https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/913 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу)
Тематика
Тип матеріалу
Переглядів картки
7
Завантажень/Переглядів матеріалів
0
Файли
...
File name: Емпіричне дослідження.pdf
File size: 0.43Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf