https://eir.kristti.com.ua/handle/eirkristti/95
Психологічні особливості розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.10 – організаційна психологія; економічна психологія. – Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – Київ, 2014. Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку організацій¬ної культури навчальних закладів. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження із зазначеної проблеми. У роботі розкрито сутність організаційної культури та основні підходи до її вивчення. Визначено роль організаційної культури в діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. На основі емпіричного дослідження виявлено рівень розвитку основних компонентів та загального показника організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Виділено основні типи організаційної культури. Показано відмінності між «реальним» та «бажаним» типами організаційної культури. Розкрито взаємозв’язок між чинниками мезорівня (тип навчального закладу, рівень організаційного розвитку навчального закладу, кількість працівників, які працюють у навчальному закладі) та рівнем розвитку організаційної культури. Проаналізовано взаємозв’язок між чинниками мікрорівня (посада в організації, тип освіти, стаж роботи, вік, стать педагогічних працівників) та оцінкою педагогічними працівниками рівня розвитку організаційної культури. Розроблено та представлено програму тренінгу психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів.

File size: 0.15Mb
File type: application/pdf
File ext: pdf